Een aantal weken geleden moest Apollo meldden dat zij nog geen licentie voor het komende seizoen hadden, omdat de begroting niet volledig was. Een maand later is daar verandering in gekomen: het doelbedrag is bereikt, en dus treedt Apollo weer voor het tweede seizoen toe in de BNXT League. Apollo Amsterdam heeft voor het komende seizoen twee nieuwe grote sponsoren aan zich verbonden: de Franse dienstverlener voor duurzame energie Origo en het digital entertainment en media platform Azerion. Ook blijft Behind the Arc als creative partner aan het team verbonden.

Daarnaast wil Apollo alle Apollo Connect leden en de andere sponsoren bedanken voor hun steun aan Apollo voor het seizoen 2022-2023: Another Sale, Focus Academy, Wieringa advocaten, iBOOD, Goorhuis installatietechniek, Acibadem, Brocast media, de koffiesalon, Meijers assurantiën, BVCM, Atelier Markx, Heren Makelaars, Stevaco Vastgoed, capliving.nl en Stadsbehoud.

Dit betekent dat Apollo na een bijzonder seizoen weer de volgende stappen kan zetten om basketbal in Amsterdam groter te maken, en ook op sportief vlak weer sprongen vooruit te maken. Hoofdcoach Wierd Goedee: “Het is geweldig nieuws dat wij er ook volgend jaar weer bij zijn. Het kampioenschap van ons DTL team heeft bewezen dat Apollo op de goede weg is met de jeugdacademie en onze talentvolle spelers. Achter de schermen zijn wij nu druk bezig om een team te vormen. Let’s get ready!”